حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت

 به گزارش پایگاه خبری حافظان ولایت :بغض باربرز ایکاش میترکید. او در این شهر احساس غریبی نکرد. اشک های شوق فرهنگیان نوید مدیری دلسوز برای آموزش و پرورش تنگستان را میدهد. پولادیان متولد این خاک و بزرگ شده در محرومیت های این خاک برای تحول چشمگیری بند کفش های خود رابسته.دلیران تنگستان، عصر ۲۷ مرداد ۹۴ سالن ارشاد اهرم. جلسه معارفه رئیس جدید اموزش وپرورش ساعت ۱۸ با نیم ساعت تاخیر شروع.کلام الله مجید زیبا تلاوت شد و سرود جمهوری اسلامی در سالن طنین انداز شد تا بغض در گلو ها جمع شود. بیاد شهیدان که خداوند با رهبرشان خمینی بت شکن محشورشان کند به شهدای کربلا.مدیون انهایم در همه معارفه ها عزت ما از انهاست . مجری برنامه اسامی مهمانان را نام برد. فرماندار محترم ترکزاده، مدیر کل اموزش پرورش کرمی و هیئتهمراه معاون فرماندار شهردار و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ودیگر ادارات والبته حضور فرهنگیان خوب وزحمتکش خواهر برادر .فرماندار تنگستان طی سخنانی که ایراد کرد بر بالا بردن کیفیت کار این اداره در بعد فرهنگی واموزشی وکیفیت فیزیکی تشکیلات این اداره برنامه هایخودرا تشریح کرد. انصافا کمکهای خوبی شده وانشاالله خواهد شد.بقول رهبرمان در زمینه اموزش پرورش هر چقدر خرج شود کم است واین اسراف نیست سرمایه گذاری است از زحمات اقای باربرز تقدیر کرد و او را مدیری توانا وپرکار معرفی نمود .رسم زمانه اینطور رقم میخورد .ترکزاده از مدیر جدید این اداره هم به نیکی یاد کرد از او خواست محکم بند کفشها ببنددبرای یک جهش خوب در اموزش وپرورش . پس از او باربرز به روی سنرفت مثل همیشه با خنده های منحصر بفرد .بلندگو سالن مشکل داشت. نمیدانم اما بغض باربرز ایکاش میترکید .مرد کار واخلاق و تلاش با دست خالی انگار تمام صحنه های این سال پیش چشمانش مثل فیلم سینمایی میگذشت حقیقتا دوست داشت گریه کند. خیلی ها دوست داشتند گریه کنند .او گفت مدیون این مردمم .من اینجا غریببودم اما غربت سراغ من نیامد.احساس میکردم در دیار خودم هستم ما با شما فاصله ای نداریم اما تنگستان بخاطر شرافتش ومردمان خوبش دوست دارم .من هرگز تا اخر عمرم غیبت این دیار نمیکنم .خوشخالی من از ان جهت مضاعف گشته که یک تنگستانی ۲۴ بیست چهارمین کشتیبان این کشتی نجات جامعه یعنی اموزش پرورش میشود .من در این چند روز در مراوداتم با حسین پولادیان ایشان را لیاقت این سمت دیدمبرایش ارزوی موفقیت میکنم و دستم نزد خدا همیشه برای سربلندی فرهنگیان ومدیر انها ومردم این شهرستان نزد خدا بلند است که خدایا یارشان باش .باربرز قهرمان قلبهای مردم این شهر است. بنظر میرسد تا دهه ها از خوبی این مرد سخن گفته خواهد شد.فوق العاده کوچک نفس ودلسوز .او یک وقتی به من میگفت دوست ندارمشرمنده یک دانش اموز افغانی هم در این شهر بشوم .بدرود باربرز .مدیر کل اموزش پرورش اقای کرمی طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از باربرز، اقای حسین پولادیان را فرزند این خاک معرفی کرد.او گفت در این مدت کوتاه جدیت وپیگیری ایشان همراه با دلسوزی را دیدم برای ایشان ارزوی موفقیت میکنم از همه فرهنگیان میخواهم از فرماندار از امام جمعه محترم که امروز بدلیل مشغله کاری نتوانستند در این جلسه حضور یابند میخواهم اقای پولادیان تنها نگذارند .در پایان حکم حسین پولادیان خوانده شد ایشان حکم گرفتند تا بعنوان ۲۴ بیست چهارمین ریاست این اداره خدمت شرافتمندانه را با توکل بخدا اغاز کنند.پولادیان فرزند تنگستان و از روستای باغک جنوبی طعم فقر وسختی چشیده او اهل خیانت انشاالله نخواهد بود او امده تا با تجربیات خود علم تنگستانی ما میتوانیم دیارمان را مدیریت کنیم امده اوبه همه همکارانش عشق خواهد ورزید او معجزه گر نیست باید همه دستها چپ وراست همه جناحها چپ راست یاریگرش باشیم .شکست او در کارش شکست تنگستاناست .همه چیز محیا است برای اینکه به فردا امیدوار باشیم .سایت دلیران تنگستان کارهای مثبت او رابگوش مردم میرساند ونقاط ضعف خدای ناکرده با پیامک به گوشیش ارسال خواهد.اما با کسب اجازه از فرماندار واقای پولادیان برخود لازم میدانم از عنصر تلاشگر وفعال در عرصه فرهنگ اقای کرامت احمدزاده یاد کنم .خدا را شاهد میگرم بنده از زبان ایشان یا قلم ایشان نشنیدم وندیدم که بگوید برای رسیدن من به صدارت اموزش پرورش تلاشکنید یا مطلبی بنویسید.ما هرچه نوشتیم نظر خودمان بود.مدیر کل اموزش وپرورش اقای کرمی باید روی این فرد کلیک کند. توانایی ایشان عالی است . احمدزاده دوست و یارپولادی است و برای رسیدن دوست خودبه این سمت مردانه تواضع کرد و مطمئنم که پولادی قدر این اصلاح طلب اعتدال گر را میداند من گاهی غبطه میخورم که ایکاش کرامت یک اصولگرا بود.دلیران تنگستان

  • احمدپیری

معارفه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی