حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت

به گزارش حافظان ولایت ، محمدعلی ملاکی صبح امروز در مراسم اعزام کاروان صالحین شهرستان دشتی به خان زنیان فارس اظهار داشت: حلقه‌های صالحین خواهران سپاه امام علی (ع) تنگستان در قالب 5 اتوبوس و جمعیت بیش از 200 نفر برای اردویی سه‌روزه به خان زنیان فارس اعزام می‌شوند.

فرماندهی سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان تصریح کرد: این اردوها که در قالب  سیاحتی، فرهنگی و تربیتی به مدت سه روز به اردوگاه الغدیر خان زنیان سپاه امام صادق (ع) اعزام می‌شوند که هدف آن تحکیم آموزه و همچنین استفاده از ظرفیت حلقه‌های صالحین جهت پیشبرد اهداف فرهنگی سازمان بسیج است. 

این مسؤول افزود: کارگاه آموزشی حلقه‌های صالحین با استفاده از اساتید مجرب کشوری و استانی به مدت سه روز برگزار می‌شود.

ملاکی گفت: یکی از اهداف این اردوها بالا بردن سطح اعتقادی و علمی بسیجیان در راستای جنگ نرم، آموزش و استفاده صحیح از فضاهای مجازی است.

فرماندهی سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان ادامه داد: در 6 شهریورماه امسال نیز 200 نفر از برادران حلقه‌های صالحین از شهرستان به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی بیان داشت: اعزام حلقه‌های صالحین به این اردو بر اساس برنامه‌های ابلاغی بسیج در شهرستان است و در حال حاضر بیش از ظرفیت ثبت نام شده و برای اعزام آن‌ها با مشکل روبرو هستیم. تنگستان نما

  • احمدپیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی