حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت

کشور نیازمند یک انقلاب رسانه ای است

احمدپیری | دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر
   حافظان ولایت مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: دشمن در صدد دور کردن مردم از تفکرات انقلابی است، کشور نیازمند یک انقلاب رسانه ای می باشد تا بتواند در چنین فضایی پیروز شود.
"مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، در مراسم افتتاحیه همایش مسئولان و استادیاران بسیج رسانه که در محل هتل نخل مشهد برگزار شد، گفت:  بسیج رسانه امروز در تمامی استان‌های سی‌و‌دو‌گانه کشور دفتر نمایندگی دارد و 50 کانون، 110 دفتر در شهرستان‌های سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

وی افزود: تعداد اعضای ما از 600 نفر در سال 83 هم‌اکنون به 8000 نفر رسیده و تنها در تهران 14 کانون طی دو سال ایجاد شده است.

بصیری با اشاره به انتشار ماهنامه سواد رسانه تصریح کرد: 8000 ساعت کلاس سواد رسانه‌ در تهران برگزار شده و با مرکز فضای مجازی ارتباط تنگانگی برقرار کردیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: در حوزه آموزش پرورش تببین کتاب سواد رسانه‌ای پرداختیم و در قم نیز 15 نفر از مدرسان سواد مجازی جذب آموزش و پرورش شده‌اند.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده کافی نیست گفت: ما 20 هزار خبرنگار در سطح کشور داریم که 8000 نفر آن کارت دارند اما قطعاً افراد بسیاری قلبشان برای انقلاب می‌تپد و ثبت تعداد نیازمند ساماندهی بیشتر دارد.

بصیری تصریح کرد: در حوزه بسیج اقدامات بسیاری نظیر اردوهای جهادی، حرکت سازندگی، کشفیات علمی انجام می‌شوند که پوشش آن نیاز به همت رسانه‌اب دارد.

وی با بیان اینکه کشور نیاز به انقلاب رسانه‌ای دارد گفت: امروز ‌بزرگترین پیروزی‌‌های انقلاب با پیشقراولی و پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: رسانه نقطه صفر عملیاتی است؛ در واقع دشمن تمام توان خود را به کار گرفته که مردم را از تفکر انقلابی دور کند و حوزه رسانه و فرهنگ باید پاسخ دهد.

وی با اشاره به ضرورت جذب، سازماندهی و انسجام بیشتر در بسیج رسانه گفت: ارتباط خود را با استادیاران بسیج رسانه باید افزایش دهیم چرا که در فقه رسانه مشکل جدی داریم.

بصیری تصریح کرد: به‌طور مثال اگر دروغی منتشر شود و فردا پاسخش درج شود اما افرادی پاسخ را در روز بعد نخوانند، اینکه در گناه شریک هستند یا خیر تعریفی در کشور ما ندارد و در واقع کپی از فرهنگ رسانه غرب در کشور ما ورود کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه نیاز به رسانه انقلابی جدی‌تر داریم گفت: ولنگاری در حوزه فرهنگ ایجاد شده و در رسانه نیز وارد شده و در واقع برخی رسانه‌ها اولویت‌های ما  را تغییر دادند و به جای توجه به منافع ملی به درگیری‌های حزبی و جناحی درونی می‌پردازند‌.

وی افزود: وابستگی اقتصادی رسانه‌ها به نحله‌های فکری و احزاب باعث شده استقلال فکری دور باشند که باید درمان شود.بسیج
  • احمدپیری

بسیج رسانه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی