حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت

امام جمعه تنگستان :

برگزاری نماز پرشکوه جمعه را باید یکی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی دانست + تصاویر

  حافظان ولایت : به مناسب فرا رسیدن روز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در ایران ، نشست اصحاب رسانه با امام جمعه اهرم برگزار گردید

  اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در ایران در روز جمعه پنجم مرداد سال 1358 برابر با سوم ماه مبارک رمضان سال 1399 قمری به امامت مرحوم آیت‏ اللَّه سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.

  

به همین مناسبت جمعی از خبرنگاران رسانه های شهرستان تنگستان با حجت الاسلام راستگو امام جمعه شهر اهرم دیدار کردند.

 

حجت الاسلام راستگو :  آیت الله طالقانی به دلیل تحمل شکنجه ها و مقاومت در برابر رژیم ستم شاهی لقب ابوذر زمان را دریافت کردند آیت الله طالقانی بیشتر از هر شخصیت دیگری در زندان های رژیم شاهنشاهی مورد اذیت و آزار قرار می گرفتند و هیچ و قت از مبارزه کنار نکشیدند حتی بعد از آزاد شدن از زندان آثار شکنجه ها بر بدن ایشان نمایان بود.

 

امام جمعه شهر اهرم افزودند : آیت الله طالقانی به عنوان اولین کسی بود که نماز جمعه را در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقامه کرد که جا دارد از ایشان یاد کنیم.

 

ایشان اضافه کردند : برگزاری نماز پرشکوه جمعه را باید یکی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی دانست، پایگاهی مقدس که خنثی‌ کننده توطئه‌های دشمنان در برهه‌های حساس انقلاب بوده است.

 

حجت الاسلام راستگو گفتند :  اولین نماز جمعه شهرستان تنگستان در سال 1362 به امام جماعت مطهری حفظه الله و به سخنرانی آیت الله جمی برگزار شد و در حال حاضر در 850 شهر کشور هر جمعه نماز جمعه اقامه می شود.

 

ایشان ساخت مصلی جمعه اهرم را یک دستاورد بزرگ برای انجام کار های فرهنگی و دینی در اهرم خواند که هر جمعه بیش از 1000 نفر در این مکان مقدس در نماز جمعه شرکت می کند

  گزارش تصویری

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی