حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت



واقعه بزرگ غدیر در تنگستان بازسازی می‌شود فرمانده سپاه تنگستان:


    به گزارش حافظان ولایت :فرمانده سپاه ناحیه تنگستان برگزاری این نمایش را گامی در جهت معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی دانست و افزود: ادارات و نهادهای شهرستان و سپاه ناحیه تنگستان همکاری و هماهنگی خوبی پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایش به عمل آوردند.

ب  محمدعلی ملاکی گفت: واقعه غدیر یکی از وقایع بزرگ تاریخ جهان اسلام است که باید نسل به نسل با آن آشنا شوند و فرهنگ و تمدن اسلام با نشر این حوادث بزرگ منتقل خواهد شد.

وی گفت: دهم مهرماه مصادف با عید سعید غدیر خم است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی با هیئت‌های مذهبی در سطح شهر اهرم این نمایش فرهنگی ـ معنوی و هنری بسیج باشکوه هرچه‌ تمام‌تر و بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

ملاکی خاطرنشان کرد: در اجرای این کار بزرگ فرهنگی بیش از 200 بسیجی علاقمند حضور خواهند داشت و نتیجه تلاش و همت آن‌ها در صداوسیمای مرکز بوشهر انعکاس می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه تنگستان برگزاری این نمایش را گامی در جهت معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی دانست و افزود:  ادارات و نهادهای شهرستان و سپاه ناحیه تنگستان همکاری و هماهنگی خوبی پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایش به عمل آوردند.

وی با اشاره به اهمیت غدیر گفت: باید جایگاه واقعی و گمشده غدیر در زندگی‌مان را پیدا کنیم، چراکه این حادثه بزرگ سابقه تاریخی و سرآغاز مکتب فکری تشیع بوده و اهمیتی فراگیر و همیشگی دارد.

ملاکی افزود: پیامبر رحمت در روز غدیر برای چندمین‌بار نخستین وصی و جانشین خود را به مردم معرفی کرده و از آنها بر این امر مهم بیعت گرفتند و مطمئناً این دلیلی خواهد بود که اعتقاد و باور به غدیر از همه باورها مهم‌تر و اساسی‌تر و روز اعلان رسمی آن از همه اعیاد فرخنده‌تر و بزرگ‌تر و جاودانه‌تر است   تنگستان نما

  • احمدپیری

سپاه تنگستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی