حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت
06

  به گزارش حافظان ولایت :: در دومین روز از هفته دولت نمایشگاه عکس عملکرد یک ساله دولت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان با حضور فرماندار تنگستان افتتاح گردید.

در این مراسم که روز سه شنبه ۳ شهریور در دومین روز از هفته دولت برگزار شد، ترکزاده فرماندار تنگستان به همراه مسئولین ادارات شهرستان از این نمایشگاه بازدید نمودند. این نمایشگاه عکس با موضوع عملکرد دولت و عملکرد  هنرمندان و برنامه های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  در یکسال گذشته  می باشد.

همچنین  عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان درگفتگو با پایگاه خبری بیرمی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس در قالب ۲۵ تابلوی عکاسی مربوط به عملکرد این اداره و انجمن های فرهنگی هنری از شهریور سال ۹۳ تا شهریور ماه ۹۴ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی افزود این نمایشگاه تا ۱۰ شهریورماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم دائر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه (صبح و بعد ازظهر) و به جز روزهای تعطیل از این نمایشگاه دیدن نمایند.

 

01
02 03 04 06 07 08 09 10 11 12 13 14 16

 بیرمی

 

  • احمدپیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی