حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی


فاستقم کما امرت

صحبت از مقاومت است، امری که شرف و عزت هر ملت و کشوری در گرو وجود آن است و 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز  به میهن اسلامی، یادآور گوشه ای مهم از آثار این واژه ی ارزشمند است. آنگاه که استکبار جهانی با به راه انداختن جنگ تحمیلی تصمیم به محو انقلاب اسلامی گرفت، این مقاومت بود که سختی ها و فشارها را قابل تحمل نمود و نقشه های بدخواهان را نقش بر آب کرد و زمانی که بعضی از رزمندگان عزیز در جبهه های نبرد به اسارت در می آمدند، مقاومت مثال زدنی آنها در مقابل سبوعانه ترین اعمال و رفتارها بود که توانستند عزت خود و مملکتشان را حفظ کنند.
 این روز پر افتخار را که سالروز ورود سرافرازانه و غیرتمندانه ی اسطوره های صبر و مقاومت به میهن اسلامی است، به همه ی عزیزان آزاده و ملت غیور ایران تبریک عرض می کنم و عزت و والایی روزافزون مردم و مملکت اسلامیمان را از خداوند متعال خواستارم. امید که برای همیشه، بتوانیم قدر ایثارگران عزیز و آزادگان سرافراز کشورمان را بدانیم.

          اداره اطلاعات                                                                                             سیدمحمود علوی
  • احمدپیری

پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی