حافظان ولایت

پایگاه خبری حافظان ولایت

معیار کارآمدی نیروی انتظامی رضایتمندی مردم

احمدپیری | دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ | ۰ نظر

  حافظان ولایت :فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به نقش مردم در توفیقات پلیس،گفت: معیار کارآمدی نیروی انتظامی، میزان رضایتمندی مردم از پلیس است.

 ، سردار«محسن خانچرلی»، ارزشمندترین سرمایه پلیس را اعتماد عمومی مردم عنوان کرد و اظهارداشت: نظارت مردم بر عملکرد پلیس، موجب اقتدار نیرو می شود و نتیجه اعتماد جامعه، رضایتمندی مردم است که با تحقق این اصل، اعتماد عمومی مردم،به سرمایه اجتماعی تبدیل شده برهمین اساس، سرمایه ارزشمند به دست می آید.

وی افزود: اکنون در نگرش نوین پلیس، معیار کارآمدی این سازمان،رضایتمندی مردم است که نتیجه آن جلب مشارکت های مردمی است؛ اعتماد و مشارکت جامعه، رابطه مستقیم با احساس امنیت دارند و افزایش اعتماد مردم به پلیس و همچنین مشارکت آنها در برقراری و حفظ امنیت اجتماعی حاکی از آن است که احساس امنیت جامعه در سطح مطلوبی قرار دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس، اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و جلب مشارکت های جامعه در فرایند ایجاد و حفظ امنیت تاثیر بسزائی خواهد گذاشت.

سردار خانچرلی  با اعلام اینکه سامانه ۱۹۷، محور اعتماد دوسویه پلیس و جامعه است، گفت: ارتباط و تعامل مردم با ۱۹۷در ارائه پیشنهادات سازنده و انتظارات از پلیس می تواند راهبرد بسیار موثری در توسعه امنیت،ارتقاء و تعالی ناجا باشد.

رئیس پلیس غرب استان تهران گفت :علاوه بر ملاقات های این فرماندهی که در روزهای دوشنبه هر هفته در دفتر فرماندهی استان در شهریار برگزارمی شود مسئولان انتظامی این استان با حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ به همه انتقادها، پیشنهادات وتقدیرهای شهروندان پاسخگو خواهند بود. حوادث

  • احمدپیری

انتظامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی